Pristatymas ir Grąžinimas
Nemokamai pristatysime užsakymą virš 350 €.
El. parduotuvėje TVPirkirImk,lt galite pasirinkti kelis prekių pristatymo būdus:
- Pristatymas į Jums patogiausią Itella Smartpost paštomatą per 1-3 d.d. (kai užsakymo suma nesiekia 350 €, pristatymo kaina 3,11 €);
- Pristatymas tiesiai Jums į namus su Itella kurjerių tarnyba per 1-3 d.d. (kai užsakymo suma nesiekia 350 €, pristatymas 6,11 €).
Norėdami gauti prekes būtent Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio Itella Smartpost terminalo. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pasirinkti Jums artimiausią Itella Smartpost terminalą. Siuntų atsiėmimas, naudojantis Itella Smartpost terminalais, yra itin greitas ir patogus. Visa procedūra yra daugiau nei paprasta, todėl kiekvienas gali ja naudotis praktiškai be jokių instrukcijų.
- Visi Lietuvoje veikiantys Itella Smartpost terminalai ir jų darbo laikas: itella.lt/private-customer/siuntu-terminalu-vietos.
- Visi Itella Smartpost siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų siuntos, jų tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje itella.lt.
- Didžiausias Itella Smartpost siuntinio svoris – 35 kg. Siuntinys turi tilpti į vieną iš žemiau nurodytų dėžių:
- M: 20 cm x 34 cm x 42 cm
- L: 34 cm x 36 cm x 42 cm
- Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po mūsų patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Itella Smartpost terminale ir jį jau galima atsiimti. Apie atvykusį užsakymą informuosime Jus telefonu ir el. paštu. SMS žinutėje bei el. laiške nurodysime terminalo durelių kodą. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto terminalo. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš terminalo. Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama į TV Pirk ir Imk.lt. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.
Jei Jūsų vietovėje ar patogioje Jums vietoje nėra Itella Smartpost paštomatų terminalo, ar norite prekę gauti ir priimti patogiai ir neišeidami iš namų, Jūsų paslaugoms – pristatymas tiesiai į namus su Itella kurjerių tarnyba. Prieš pristatydamas prekę kurjeris Jums paskambins ir pasitikslins dėl prekių pristatymo laiko.
Pristatymas per Itella kurjerį galimas, po užsakymo apmokėjimo, arba pasirinkus mokėti kurjeriui grynais/kortele, pristatymo metu. Pasirinkus apmokėjimą kurjeriui pristatymo metu, atsiskaityti galėsite banko kortele arba grynais!
Atsiprašome, tačiau į Kuršių Neriją užsakymus pristatome tik atskiru susitarimu ir už papildomą mokestį. Norėdami užsakymą gauti Kuršių Nerijoje, prašome susisiekite su mumis el. paštu: tvpirkirimk@gmail.com arba telefonu: 063331883.
Priimdami užsakymą nepamirškite:
- Priėmę siuntą nepasirašykite ant P.O.D. (dokumento, įrodančio siuntos pristatymą) tol, kol neįvertinsite visų pakuočių išorės.
- Priėmę siuntą nepasirašykite ant P.O.D. tol, kol neįsitikinsite, kad pakuočių kiekis nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytą pakuočių kiekį.
- Radę išorinių pakuotės pažeidimų (plyšusi ar sugniužusi dėžė, atsiklijavusi lipni juosta) arba pakuočių kiekio neatitikimą, būtinai tai pažymėkite ant P.O.D. arba nepriimkite siuntos (pakuotės).
Jei pageidaujate kitokio užsakymo pristatymo būdo, mielai prašome kreiptis į mus el. paštu: tvpirkirimk@gmail.com ir mes pasistengsime išpildyti Jūsų pageidavimą.
GRĄŽINIMAS
Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Šis laikotarpis gali būti ir ilgesnis, jei taip nurodyta pirkimo-pardavimo taisyklėse arba prekės prisegtuke apie grąžinimo informaciją, kurį gausite elektroniniu paštu įvykdžius užsakymą.
Per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, aprašytų CK 6.228-10 2 d.
Verta žinoti, jog per 14 dienų pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę galite tik tuo atveju, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Jei nusprendėte grąžinti prekę, privalote įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą. Grąžinant prekę turite kartu įdėti:
- nepažeistą pakuotę,
- sąskaitą-faktūrą, jei tokia Jums buvo atsiųsta kartu su preke arba kasos kvito kopija (jeigu už prekę mokėjote grynaisiais) ar kitas pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
- spausdintą ar ranka užpildytą laisvos formos prašymą dėl grąžinamos prekės.
Tokiame prašyme nurodykite:
savo vardą ir pavardę,
savo kontaktinę informaciją: telefono numerį ir/arba elektroninio pašto adresą,
užsakymo numerį,
įvardinkite prekę/-es, kurias grąžinate,
priežastį/-is, dėl ko grąžinate prekę/-es,
banko sąskaitos numerį ir vardą bei pavardę asmens, kuriam priklauso ši sąskaita (į ją bus pervedami pinigai pardavėjui sutikus tenkinti prašymą priimti grąžinamą/as prekę/es).
Pirkėjai prekes grąžinti turi savo sąskaita bet kurio kurjerio pagalba arba registruotu paštu.
Grąžinimas yra nemokamas, jeigu grąžinimo priežastis – prekės brokas.
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.